23 June 2010

Dari Meja Taukeh

Salam ladies - nampaknya jualan makin panas. Demand sangat tinggi. Tak terkejar kami ini. Ada demand untuk size XS juer. Next stock kami akan update untuk size XS. Comel-comel rupanya puan-puan ini ye?

Ramai juga yang prefer cotton - maka itulah yang kami akan stock-up nanti. Hari gaji pun dah dekat, kalau ada item yang berkenan cepat-cepat booking tau. Sebab stock sangat terhad. Kalau nasib baik memang ada 2-3 pasang, tapi selalunya kami ambil sepasang saja untuk setiap design. Nak bagi exclusive lah kononnya. Supaya puan-puan tak terserempak dengan purchaser kami yang lain dengan memakai baju yang sama design hihihi...

Untuk posting, kami charge RM6 untuk setiap pasang. Kalau puan-puan beli 2 pasang kena RM12 lah. TAPI - kalau ada balance, kami akan pulangkan baki duit itu semula kepada puan-puan. Tak baik tamak & kedekut kan...hiks!

Kami sangat mengalu-alukan cadangan puan-puan jelita bagi memperbaiki lagi mutu khidmat kami. Pasal harga jangan bimbang...seboleh-boleh upaya kami akan bagi semuanya kurang dari RM100.

Ada yang nak tudungnya sekali akan kami usahakan jugak next time. Ada jugak yang nak beli model??? No no no, nehi nehi kabinehiiii model tidak dijual beli.

Jom kita sama-sama jadik cantik bergaya!!!

Yeayyy!!!

No comments: