10 January 2011

Dari Meja Taukeh - Happy New Year!!

Salam pretty ladies!!!!

ManisDesa mohon maaf banyak-banyak sebab dah dekat 4 bulan kami bertapa. Bukan apa, semuanya kerana tuntutan kerja dan keluarga. Niat di hati memang berkobar-kobar nak bukak balik butik comel kami ini. Tapi apakan daya masa kurang mengizinkan.

Anyhoo!!! Belum terlambat untuk kami mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011 kepada pelanggan yang kami sayangi. Walaupun kami menyepi diri, nampaknya pelanggan-pelanggan kami yang jelita masih tidak lupakan kami. Ada saja yang email & messange tanya bila nak bukak balik dengan stok baru yang mengancam.

Dengan tidak membuatkan pelanggan-pelanggan kami yang manis jelita menunggu lebih lama, kami dengan ini akan aktif semula. Ayomaarttt!! Geseetttt!!! Go!!!!

Nantikan stock terbaru kami!! Dengan pilihan material baru, corak baru, warna baru...fuuhhhhh...kami sendiri kagum dengan pilihan yang ada.

Nantikan juga, baju custom made kami. Akan datang ye. Khas untuk pelanggan yang pernah membeli baju daripada ManisDesa dan dah tau saiz yang sesuai untuk diri masing-masing. Kami akan menghasilkan baju custom made. Adik, kakak jelita semua hanya ikut step-step yang kami akan tunjukkan nanti.

Cheers!!! Gembira bertemu anda semua sekali lagi!!!




No comments: