12 July 2010

EDITED - 090710 Additional Stock Zebra Theme. OFFER & STOCK CLEARANCE

Hey..hey..hey...!!! Salam sejahtera! Jualan makin rancak makin panas. Kami makin tak senang duduk. Berebut kain baju di warehouse untuk memenuhi permintaan para pelanggan tersayang. Hingga tersepit-sepit di celah-celah rak pakaian semata-mata untuk memenuhi permintaan pelanggan.

Tidak...kami bukan mengeluh tidak juga komplen. Kami happy!!!! Happy sebab semakin ramai wanita telah bertambah jelita sejak memakai baju-baju yang dibeli dari Butik Manis Desa. Jujur kami katakan, setelah memakai baju dari butik kami sendiri ini. Bila pakai baju lama yang ditempah atau dibeli di tempat lain terasa kurang yakin dan kurang cantik. Chewaaahhh terus kami cepat-cepat sarungkan semula baju kurung Manis Desa.

Tak percaya? Sila cuba dulu ye puan-puan jelita. Nescaya mesti mendapat banyak pujian. Lepas itu jangan tunggu lama-lama untuk beli lagi dan lagi dan lagi...!

Disebabkan permintaan untuk Zebra Theme sangat tinggi. Kami sempat ambil lagi beberapa pasang yang berlainan warna juga saiz untuk anda. Saiz XL dah ada...yeayyy!!!! Jangan ingat anda berbadan sedikit besar tidak boleh bergaya ya....selepas pakai baju ini mesti sekelip mata nampak lebih slim. Jom tengok!!

Crepe Stripe Red Orange
Saiz S (088) - Available
RM65 RM55


No comments: